ATC Mobile

  • +420553401610
  • +420725725114
  • atcmobile.cz
  • objednavky@atcmobile.cz

Autorizovaný servis

Již více jak 12 let provozujeme profesionální záruční a pozáruční servis mobilních telefonů.
Budeme rádi, když i vy využijete naše služby.


UPOZORNĚNÍ - změna Microsoft (Nokia) od 1.6.2015

Společnost Microsoft (dříve Nokia), se nečekaně rozhodla změnit systém řešení oprav na náklady výrobce (záruční opravy) a podpory svých výrobků. Proto s platností již od 1.6.2015 ruší celou servisní sít autorizovaných partnerů poskytující rychlý záruční servis a poradenství na náklady výrobce v českých a slovenských městech (dříve známé jako Nokia Care Point). V případě poruchy vašeho výrobku Microsoft (Nokia) či požadavků na dotazy a podporu kterou očekáváte ZDARMA, tak musíte kontaktovat svého prodejce a spoléhat na vyřešení vašeho  problému na dálku do 30 dnů.

Od 1.6.2015 tedy nebude možné vám poskytnout váš oblíbený rychlý ani expresní (do 1 hodiny) záruční servis na vašem výrobku Microsoft (Nokia) na náklady výrobce. Tato služba již nebude dostupná v žádném městě na území CZ a SK. Pozáručních (placených) zásahů se tato změna netýká.

Žádáme tímto zákazníky Microsoft (Nokia), kteří nezakoupili výrobek na našich prodejnách, aby od 1.6.2015 k nám nezasílali/nedodávali výrobky určené na záruční opravu, jelikož již nebudeme moci tento požadavek obsloužit. Nově nutno řešit individuálně s vaším prodejcem či jiným způsobem. Alternativou je využití našich služeb pro zprostředkování záruční opravy za paušální poplatek 100Kč.

V případě obdržení zásilky s požadavkem na záruční opravu po 1.6.2015 budeme bohužel nuceni tyto zásilky vracet zpět na vaše náklady. Zásilka vám dorazí zpět bez servisního zásahu na dobírku v ceně 150 Kč s DPH (poštovné+balné), případně zprostředkujeme záruční opravu v ceně 100Kč. V případě odeslání zásilky na vaši adresu je pak nutno počítat opět s nákady 150Kč za poštovné a balné. Pokud se domníváte, že došlo k vašemu poškození, doporučujeme se obrátit přímo na společnost Microsoft, která svým nečekaným rozhodnutím tuto situaci způsobila a sama o změnách aktivně neinformuje.

Omlouváme se za komplikace, které nejsou způsobeny námi. Kdykoli vám velmi rádi nabídneme kvalifikované poradenství,  pozáruční/placené servisní zásahy ve vysokém standardu.

Doporučení: Budete-li i nadále preferovat výrobce, který si váží zákazníků a chce poskytovat nadstandardní servis, vyberte si například z chytrých mobilních telefonů značky Mobiola.


Profesionální servisní středisko telefonů:

  • Certifikovaný záruční a pozáruční servis Mobiola.
  • Profesionální pozáruční servis značek Microsoft, Samsung, Huawei, Sony, Lenovo a dalších značek.
  • Servisní pracoviště se špičkovým vybavením.
  • Používáme výhradně nové originální náhradní díly.
  • Možnost expresních oprav a daších zásahů.
  • Odborné poradenství a konzultace.
  • Přesnos dat mezi tefony, jejich záloha či obnova.
  • Nastavení datových služeb a dalších služeb.
  • Možnost zapůjčení náhradního telefonu po dobu oprav.
  • Nadstandardní služby pro klienty, kteří zakoupili zařízení na našich prodejnách (přednostní opravy ZDARMA, nastavení, zprovoznění a další úkony ZDARMA). Ostatním klientům jsou služby nad rámec záruky účtovány dle platného ceníku.

Detailní informace o požadované opravě, její náročnosti či ceně vám rádi poskytneme osobně, telefonicky či emailem.

Kontaktní údaje:

ATC Mobile

servisní středisko mobilních telefonů
Startovní 276/1
70030 Ostrava-Hrabůvka
T: 553401620
E: servis@atcmobile.cz

Zakázky Microsoft (Nokia) - možnost ON-LINE zjištění stavu opravy servisu ZDE.

Služba zapůjčení náhradního telefonu

V případě že nemáte vlastní náhradní přístroj, nabízíme službu zapůjčení náhradního telefonu po dobu opravy. Služba je zpoplatněna dle ceníku níže, při reklamaci zařízení zakoupeného v našich prodejnách je poskytována ZDARMA (pouze vyžadována kauce).

Poplatek za zapůjčení (na celou dobu opravy):

  • 100 Kč (jednorázově) - jednoduché telefony + vratná kauce 1000 Kč
  • 200 Kč (jednorázově) - chytré a dotykové telefony + vratná kauce 2000 Kč

Poplatek je účtován na konci při vyzvednutí zakázky, kauci je nutno složit v hotovosti při požadavku na zápůjčku telefonu.

Upozorňujeme

V poslední době se rozšířil nešvar ve formě vyžadování informací, rad a dalších úkonů, které nesouvisí s vadami a nejsou kryty záručními podmínkami výrobce. Týká se např. přenosu kontaktů, správného prvního spuštění a nastavení zařízení, propojení zařízení či další úkony související např. s aplikacemi a to ZDARMA.

Zmíněné služby poskytujeme v rámci nadstandardní péče ZDARMA pouze klientům, kteří zakoupili zařízení na našich vlastních prodejnách.V ostatních případech vám se vším velmi rádi pomůžeme, poradíme, nastavíme v cenách dle platného ceníku či dle dohody. Domníváte-li se, že máte nárok na zmíněné služby bez nutnosti úhrady, kontaktujte přímo svého prodejce a vyžadujte tyto služby bezplatně u něj.

Děkujeme za pochopení.