Poradíme, pomůžeme. Volejte: +420 553 401 610

Vážíme si všech zákazníků, loajálních a pravidelných o to více. A právě pro ně (Vás) je připraven tento VIP program. Jeho cílem je ještě více zvýhodnit pravidelné klienty a to nejen po stránce finanční při zachování transparentních, férových a předvídatelných pravidel.

Vytvořili jsme proto vícero VIP skupin (úrovní) definovaných dle provedených nákupů a každá tato skupina tím od nás získává více benefitů. Např. krom bonusů i lepší servis, větší záruční dobu na díly apod. Detailněji v následují tabulce.

Vaše výhody

Skupiny B2B klientůB2B klientVIP VIP BronzeVIP SilverVIP Gold

 

Odběr v CZK

 bez DPH za poslední 3 měsíce

do 10 000 Kč 10 001-15 000 15 001 - 25 000 Kč 25 001 - 50 000 Kč  50 001 Kč a více
Benefinty - finanční


Sleva Apple ND
ze základních B2B cen

 0% 2% 4 % 6 % 8%

 

Sleva ostatní ND
ze základních B2B cen

 0% 0,5% 1 % 1,25% 1,5%

 

 Věrnostní bonus
(kačky na další nákup - ATC Konto)

 0% 0,5% 1 % 1,25% 1,5%
Benefity - ostatní

Záruční doba*
díly Apple

 6 měsíců 12 měsíců* 18 měsíců*
+ omezená lifetime
24 měsíců*
+ omezená lifetime
24 měsíců*
+ omezená lifetime

Záruční doba*
díly ostatní 

6 měsíců 12 měsíců* 12 měsíců* 24 měsíců* 24 měsíců*

Zapůjčení dílů na reklamaci
zákazníka

zapůjčení nového kusu
pro vyzkoušení při/před reklamací

NE  NE ANO ANO  ANO

Zapůjčení dílů na opravu
(zapůjčení dílů na opravu)

NE NE ANO ANO ANO

Zpětná logistika
možnost zaslání reklamace na náš účet
přes Zásilkovnu případně GLS

NE NE ANO ANO ANO

* záruční doba na baterie 6 měsíců. Výše uvedené pravidla a benefity platí od 12.10.2022. 

Přiřazení B2B skupiny (úrovně)

Hlavním kritériem pro stanovení správné B2B skupiny klienta je realizovaný obrat bez DPH v CZK za uplynulé 3 měsíce. Do obratu se počítají položky z náhradních dílů a příslušenství. Změna skupiny není automatická a závisí na celkové formě/úrovni spolupráce. Finální rozhodnutí o stanovení aktuální skupiny je plně v gesci ATC a není nárokovatelné.
V případě její změny se následně mění i poskytované benefity definované tabulkou výše. Při změně skupiny směrem výše se automaticky aplikují záruční lhůty i na již odebrané položky. Totéž platí v případě její snížení.
Novému klientovi při startu spolupráce je nastavena předem dohodnutá skupina a s ní i dané benefity.

Vaši aktuální B2B skupinu najdete v sekci na eshopu  Můj /účet / Správa účtu pole Zákaznická skupina. Pakliže zde bude uvedena mimo jiných pouze skupina  B2B, máte nastavenu základní, pokud jedna ze skupin VIP,  VIP Bronze, VIP Silver či VIP Gold, gratulujeme, máte nárok na výše uvedené benefity.

Zapůjčení dílů na reklamaci zákazníka

Máte reklamaci na Vaši opravu zařízení, kde jste použili náš díl?
Tento benefit přináší možnost zapůjčení / zaslání dílu dopředu , než dorazí Váš klient. Vy budete připraveni na jeho reklamaci, rychle bez čekání na nový díl ji vyřešíte a klient bude spokojen.. Zároveň společně vyhodnotíme oprávněnost reklamace a Vy pak zašlete zpět tento nový či případně špatný starý díl.

Zapůjčení dílů na objednanou opravu

Máte zakázku na opravu a nevíte, které díly budete potřebovat?
Pak tento benefit přináší možnost zapůjčení dohodnutých dílů, pakliže je máme skladem. Vy takto výrazně zkrátíte dobu opravy a tak Váš zákazník bude spokojen. Následně dle dohody neprodleně zasíláte zpět nepoužité díly.

Zpětná logistika

I přes vysokou kvalitu našich dílů může nastat reklamace. Tento benefit Vám nabízí možnost zaslání špatného dílu k nám zpět na naše náklady prostřednictvím Zásilkovny. Pro uplatnění nás stačí kontaktovat.

Věrnostní bonus

Za realizovanou a řádně zaplacenou objednávku vracíme část peněz zpět na další nákup u nás. Konkrétní hodnota, kterou vracíme, je zobrazena u jednotlivých položek a to jak v náhledu, tak i detailu položky (Zpět xxx Kč či Zakoupením získáte zpět xxx Kč). Bonusy se načítají přes noc a pak jsou viditelné v Zákaznickém účtu. V případě platby převodem se připisují v případě úhrady dané faktury a do data splatnosti. Faktury uhrazené po datu splatnosti nebudou započítány. Více o programu v článku Výhody pro stálé zákazníky.

Správný postup případné reklamace

Prosím, podívejte se do sekce Reklamační řád a záruka , jak správně řešit případnou reklamaci
Společně tak předejdeme zbytečným komplikacím.

Děkujeme a těšíme se na spolupráci s Vámi.

tým ATCMobile.cz


TOP